petek, 30. julij 2010

Čas za .... vodo

Grško morje. Kristalno čisto, da te ves čas vabi. In res sem bila kot delfin. :)
Aaaaaaa, še vedno dž, sem pomislila, ko sem se zbudila. Ampak sem se prav kmalu spomnila, da je Luna v ribah in te pač potrebujejo vodo. To sredo se je Luna zapletla tudi z Neptunom, ... vodo, kakopak. In je prišla. Od tam zgoraj. Napojila zemljo za kratek čas. A danes zvečer se nam že kaže na obzorju ogenj, ki bo prišel v obliki Lune v Ovnu. Energija za spremembe, druženje. K temu bo pripomogla tudi Lunina konjunkcija z Jupitrom. Tako se nam nasmiha prijeten konec tedna, zaznamovan v veseljem, blagostanjem, zdravjem in srečo. Skratka celovit in barvit.
Zaenkrat pa smo še vedno pri vodi. Njena energija je neustavljiva, a darežljiva. Tako prvobitno sem se tudi jaz letos počutila v veliki vodi - morju. Fantastičen je bil že samo pogled nanj, kaj šele plavanje v njem. In da ne omenjam vseh tistih firbčnih ribic, ki so se odločile in plavale z mano. :)
Prijeten we!

Ni komentarjev:

Objavite komentar